REKLAM ALANI

Cevdet ALTAY ŞİİRİ "DUDAK BENİM İÇİN DİL BENİM İÇİN ".


Özenle taranmış iner kaşına
Zülüf benim için tel benim için
Beyaz incileri dizmiş döşüne
Sallan benim için gel benim için
Yaş kemalde gönül civan çağında
Bir ceylan dolaşır gönül bağında 
Sevda ikliminde aşk durağında
Eğlen benim için kal benim için
Gönülden gönül’e bir köprü kurdum
Üzerine lale sümbüller serdim
Gülistan içinde gülleri derdim
Moru benim için al benim için
Birisi kiraza nispet yapıyor
Birinden Aladağ balı akıyor
İkisi bir olmuş canı yakıyor
Dudak benim için dil benim için
Damla,damla yar gönlüne akarım
İki gözüm gibi sana bakarım
Cefanı sefana katar çekerim
Diken benim için gül benim için
Bir el etsen koşa,koşa gelirim
İster isen can yoldaşın olurum
Allah'ın emriyle ister alırım
Söyle benim için çal benim için

Cevdet ALTAY KHA

Yorum Gönder

0 Yorumlar