REKLAM ALANI

'Melek Kaynak "Kalemin den 1 Mayıs ".

              Saygıdeğer okurlarım;
                              
Baharın müjdecisi Mayıs ayının güzel bir haftası ve huzurlu,Barış içinde kutlanan 
1 Mayıs günü olsun inşallah! Kaya Haber Ajansı nezdinde;ekmeklerini helal yoldan ve alınteriyle kazanan tüm gerçek emekçilerin Bayramını kutluyorum.
Geçtiğimiz haftaiçi haberlerin birinci sırasında Fenarbahçe-Trabzon spor maçında bir Trabzonspor taraftarının sahaya atlayıp hakemi darp etmesi yeralıyordu!Futboldan anlamamama rağmen çocukla yapılan röpörtaj dikkatimi çekti ve izledim.Çocuk reşit olmadığı,henüz 17 yaşında olduğu için bırakılmış ve tv.kanalıyla röportaj yapıyor.Yanında dayısı da var arada bir kameraya odaklanıp söze giriyor!"Ben dayısıyım o yapmasa blz yapacaktık"gibi tahrik eden suçu öven bir cehaletle adeta gururlanıyor!Tasvib edilir bir yanı olmadığı gibi suça teşvik etmek eylemini de gerçekleştiriyor alenen kameralar ve seyirci önünde!
Dikkatimi çeken eylemi gerçekleştiren çocuğun reşit olmamasına rağmen istikrarlı ve karekterli bulduğum duruşuydu!Çocuk:
-"hakemler çok hakkımızı yedi,haksızlık yaptılar,biran gözüm döndü tahammül edemedim ve atladım sahaya.Yaptığım doğru olmayabilir ama haksızlığa dayanamadığım için yaptım!Keşke haksızlık yapmasaydı hakem,ben de yapmasaydım"gibi sözlerle kendini içinde bulunduğu durumu anlatıyordu.bir daha yapar mısın sorusuna ise:"yaparlarsa kendimi tutamayabilirim"diye cevap vererek sağlam bir karekter sergiliyordu!Reşit değil ama hatasının başlangıcının karar merciinin hatasından kaynaklandığını ve siciline geçeceği halde doğru olmadığını kabul edip yine yapabilirim ifadesini kullanarak geri adım atmıyordu!!!
Yanlışın takdiri olmaz ama, bugün birsürü toplumsal sorunu doğuran yaptığını inkara gitmek ve yalan söyliyerek cezadan sıyrılmak,hatta yalancı şahitle hukuku yanıltmak ve meşgul etmek adetten sayılırken bu çocuğun yalanı seçmeden hatayı kabul edip,hatalı olanı deşifre etme cesareti ise gönlümde bir takdir uyandırdı.İnsanız hata insana dair!Ancak yaptıkları hataları örtmeye çalışarak,"yaptığıma pişmanım,bir daha asla yapmam,afdan yararlanmak istiyorum"diyip ikigün sonra yarım kalan intikamı faiziyle tamamlayan suçluların çoğalarak arttığı bşr ortamdayız.Kamuyu oyalamak,zaman kaybına ve hak ihlaline yol açmak daha büyük suç olmalı ve cezasız kalmamalı!iki tane yalancı şahit doğru olanı yalnızlaştırarak cezaya uğratamamalı!!!Diyeceğim o ki iyi ahlak,adalet,adalet,adalet...Saygılarımla.
                                                                                                         ...Melek Kaynak...  / KHA/İST

Yorum Gönder

0 Yorumlar