REKLAM ALANI

"Melek Kaynak "Yüce gönüllü insanlarına selam ve hayırlı cumalar olsun.'

          Değerli okurlarım;sizlere yazılarımla ulaşmak için,bu cuma günü buluşmayı hayırlı ve uğurlu saydım gönlümce...
Siz değerli Ülkemin,saygıdeğer yüce gönüllü insanlarına selam ve hayırlı cumalar olsun.
Beni sizlerle buluşturma davetiyle onure eden Sayın Zahir Kaya Beyefendi'ye de tekrar teşekkürlerimle...
Ben Melek Kaynak.Çankırı doğumlu,ömrümü Çankırı-Ankara-İstanbul ve İsviçre'de yaşamış iki çocuk annesiyim.
Trt'de amatör olarak başlayan meslek hayatım,Hbb ve Atv de yapım departmanlarında ve sanatçı koordinatörü olarak devam etmiştir.İsviçre'ye gidişimle gerçekten dünyanın üstdüzey bir ülkesinde yaşamış olmak,içimde Türkiye'mde bunlar neden olmasın duygusunu hissetmeme sebep olmuştur!
Bu duygu ve memleket sevdasıyla çocuğumu milli-dini ve kültürel değerlerimizle büyümesi arzusuyla Türkiye'me alıp gelmemle serüvenimiz başladı!
Eğitimde,ulaşımda,kişisel ve toplumsal iletişimdeki ilerlemeyen ve çetrefil olmuş birbirinden önemli sorunlarla karşılaştıkça!birey olarak ne yapabilirim,katkım ne olabilir gayretiyle faydalı olmaya verdiğim kararla hayatım değişti!
Ya duyarlı olup işin içinde olmak!veya bana dokunmayan bin yaşasın mantıksızlığını benimseyip duyarsız olmak!
Birinci şık benim ruhum ve karekterimle uygunluk gösterdiği için zoru ama onurlu olanı seçtim tabi ki! Bu sebeple siz saygıdeğer okurlarımız ve gönül dostlarımızla paylaşacak kimi tatsız,kimi keyifli,kimi ibret verici,kimi üzen,kimi ürperten,kimi mutlu eden ve belki de çoğu zaman içinizden tamda benim yaşadığıma benziyor diyebileceğiniz yazılarımı,anektodlarımı paylaşabileceğim burada!
Amacım;duygularımıza ve sorunlarımıza şifa niyetiyle dokunabilmek gönülden!
Duam;Rabbim Düşüncemden,gönlümden,dilimden ve kalemimden hayırlı ve hayırlara vesile olacak herşeyi nasip etsin,hayırsız olacak hiçbirşeyi de nasip etmesin inşallah!
Sizleri gönülden selamlıyor,Rabbim mahçup etmesin diyor,Hayırlı Cumalar diliyorum.saygılarımla.

                                                             Melek Kaynak /KHA IST.

Yorum Gönder

0 Yorumlar