REKLAM ALANI

Zakir KAYA"Gizemli Olaylar"15".

Ak Sakallı Dede Canımızı Kurtardı
30 yıldır tır şöförlüğü yapıyorum. Sekiz yıl önce Irak'a yük almış yollara düşmüştüm. Irak'a yakın bir bölge tipik çöl görünümündedir. Ne bir aÄŸaç ne bir hayvan nede Ä°nsana rastlanır. Yanımda muavinim oturuyordu. Ara sıra onunla konuÅŸuyor. sohbet ediyorduk. Birden ikimiz de ÅŸaÅŸkınlık içinde yola baktık. Nereden çıktıklarını anlayamadığımız beyaz kıyafetli beyaz sakallı yaÅŸlı bir adam ve yanında 7-8 yaÅŸlarında bir çocuk bize durmamız için el kaldırdılar. Arabayı durdurdum. O an en çok dikkatimi çeken ÅŸey ayaklarının çıplak oluÅŸuydu. O çöl sıcaklığında nasıl olurda yürüyebilirlerdi. Kapıyı açarak Türkçe götürelim sizi diye seslendim. ama Arapça konuÅŸtular. ve bize gülümseyerek arabaya bindiler. Ä°ÅŸaretle nereye diye sordum. Gülümseyerek ileriye diye gösterdi. 1  saat sonra yaÅŸlı dede yıkılmış evlerin olduÄŸu yerde siyah çadırlı bir evi iÅŸaret etti orada durdum ve indirdim onları. Yarım saat kadar sonra yolda çatışma yaÅŸandı iki ateÅŸ arasında kaldık. mavinle ben arabın içinde başımızı eÄŸerek saklandık.  ve bildiÄŸimiz bütün duaları okuduk. tam herÅŸey bitti ÅŸiödi öleceÄŸiz derken arabanın kapısı açıldı ve yarım saat önce indirdiÄŸimiz dede eÄŸilerek bizi çekti. ve ikimizi de biraz ilerideki kum tepesine taşıdı. Tepenin ardından tıra baktığımda Tırımızın talan edildiÄŸini gördük. Sonrasında arkamdaki dedeye dönüp kim bınlar diye soracaktım ki, Dede felan yok bir tek mavinle ben varım. Sonra çatışma geçti, mallarımızı talan ettiler tırmızı ateÅŸe verdiler ve gittiler. Bizde baÅŸka bir tıraı durdurup Konsoloslukta olanı biteni anlattık ve Iraktan geri Türkiyeye dönüş yoluna geçtik. Dönerken Dedeyi bıraktığımız yere uÄŸrayıp teÅŸekkür edecektik. Ama dedeyi bıraktığımız o çadırın yerinde iki adet mezar taşı duruyordu. Giderken mezar taÅŸlarını görmemiÅŸtik.

Yorum Gönder

0 Yorumlar