REKLAM ALANI

Ayşe Özlevent :BİLMEDİKLERİMİZİN UZUN BİR LİSTESİDİR ;YAŞAYACAKLARIMIZ!!!

Adını bilmediğim ,yüzünü ise  asla göremeyeceğim  sanal öğretmenlerime teşekkür ederim!
Herkes kadar yaşam içinde ,bir o kadar da yaşamın çok uzağındayım! Kimse kimseye:'' ben daha iyiyim ''diyemez! derse de kendi bile söylediğine inanmaz...

Ben hobylerim,alışkanlıklarım,ilgi alanlarımın içinde bilgisayar ilk sırada idi.2013 yılının sonlarını yaşarken bile, birçok kişinin evinde bilgisayar yoktur. diyebilirim.Ben, kendimi bildim bileli billgisayarım vardı.Ama masa üzere ,ama laptop ....seyahat etmeyi çok seviyorum.Yeni yerler görmek ,yeni insanlar tanımak,yeni kültürleri keşfetmek beni canlı tutuyor...Gezmeye vakit bulamadığım zamanlarda da internet en büyük  klavuzumdur! Yenilikleri takip etmek,dünyada,Türkiye'de neler olup bitityor  öğrenmek  çok güzel .Şimdi herkes :kafa sesinizle :'' ben de dediğinizden adımın Ayşe olduğu kadar eminim.Burada ters olan : benim interneti düzgün ve düzeyli kullandığımla ilgili bir gerçeği itiraf edene kadar !Ben ilk mynet sitesiyle bilgilerimi yenilemiştim arkadan ıcq diye bir arkadaşlık sitesi ve bu böyle devam etti gitti.Kamera ,cam diye görüntülü e-mail adresleriyle birçok kişi akraba,arkadaş ,sevgili ,hatta ,askerdeki yakınıyla hasret giderdi.Ben , saatlerce internetin başında oturmak bir yana  dursun oturmayı sevmiyorum ki!2013 yılında kendi rekorumu kırdım ,günde bir saatten fazla kalıyorum  internette....geçici bir süreliğine!

Facebook da yazıştığım sosyal bir arkadaşım kameranızı  açın !Ayşe misiniz dediği anda :benim klasik cümlem: ''Rtük izin vermiyor ''dedim ve 3,4 kez tekrarladım.Sonunda bana mail adresinize gerek yok ki! diyene kadar...Ben tüm samimiyetimle anlatıyorum. ''Nereden beni göreceksiniz facebook'dan ''dedi!Ben  kaç senedir facebook kullanan, ben şok şok şoktayım!...İnanın şaka değil ,benim tek gerçeklerimden biri sadece! Hani derler ya :'' Bilmemek ayıp değil ,öğrenmemek ayıptır'' Tabiiki :hangi yaşta olursak olalım...

Yüzyüze konuşmayı daha çok  seviyorum ,doğru buluyorum! İnterneti  de doğru paylaşımlar ,bilgi amaçlı ,e-mail trafiği için  kullanıyorum.En önemlisi kısa süre kaldığım için :face'den kamera açıp ,görüntülü konuşulduğunu  yeni öğrendim.Geçen  cumartesi  günü; ismi bende saklı ,x arkadaşım'a  müteşekkirim.

Benim derdim hep toplumsal konular oldu!

Çevremizde onca olumsuz olaylar oluyor! Göz açıp kapayıncaya  kadar ....Saymaya kalkarsam bir hafta mı ?bir ay mı ? sürer bilemeyeceğim...

Sevglili ANNELER, BABALAR, EVET AİLELERE SESLENİYORUM !

ÇOK TERS GİDEN BİRŞEYLER VAR!YADA BANA GÖRE İSE:HERKES BEN KADAR NİYE DERTLİ?

Sizin özenle yetiştirdiğiniz oğlunuz sevgilisinin üzerine benzin döküp yakıyor ....

Sizin yetiştirdiğiniz evladınız ;fotoğraf çektirirken ,kayalıklarda poz vereceğim diye ,canından oluyor..Neredeyse wc ye giderken de fotoğraf çektirmeye doğru ,adım adım ilerliyoruz....ne yazık ki!

Sizin hatta bizim evlatlarımız : kız arkadaşını(SEVGİLİSİNİ HEM DE OKURKEN) doğrayıp ,ortadan kayboluyor...Bizim evlatlarımız :sözde seviyorum diye evlenip veya evlendirilip eşine şiddet uyguluyarak,öldürüyor...

Bizm evlatlarımız :adına ağaç sevdim deyip ,ülkeyi,dünyayı,belki de kendini bölüyor....

Bizm evlatlarımız :alkol alıp ,sırf hava atma sevdasına  alkollü araç kullanıyor!trafik kazalarındaki grafiğimiz içler acısı....

Bizm evlatlarımız :kızlarımıza(sevgilisine,kız arkadaşına) uyuşturucu verip ,bayıltarak  çıplak pozlarını kameraya çekip internette yayınlıyor....Olayı bilenler bilmeyenlere anlatsın lütfen !Bizim evlatlarımız:önceden anlattığımız için .Para kazandıracak  meslek :müzik ,futbol ,beyaz perde ,dizi,sinema gibi..... Para  balya balya gelirken bir taraftan uyuşturucu tanışılır  ve sorgulanmaya çağrılıyor gepegenceciklerimiz....

Yazdıklarım: yazacaklarıma göre deniz de damla!...Soralım şimdi kendimize ,birbirimize,hepimize.....Hata kim de ?neerede? diye...Aileler doğru edep ,adap,karekter ,kişilik verip  ,yetiştirirken mi? yalnış yapıyorlar...Yoksa aileler çocuklarını güzel yetiştirseler bile  :teknoloji ve arkadaş kurbanı mı ?oluyorlar!Nereye kadar böyle gider bilinmez....Bir derin derin düşünelim! Büyüklerimiz hep der :otu çekip köküne bakın diye !Köklerimiz sağlamsa bunca  anlamsız savaş ,gereksiz bölme ,parçalama seneryoları ,azrailsiz ani ölümler niye?.....Kim yada kimlere sormalıyız!

SEVGİSİZ YETİŞEN TOPLUM OLMAYA DEVAM ETTİĞİMİZ SÜRECE: YOK OLMAYA ,YOK EDİLMEYE  MAHKUMUZ!  NE DEMİŞLER :TATLI DİL YILANI BİLE DELİĞİNDEN ÇIKARIR!BİZİM DİLİMİZİN  BIRAKIN TATLILIĞNI , ACILIĞI  GİDEREK ARTTIĞI İÇİN :BİZDEN SONRA GELEN YENİ NESİL TATSIZ TUTSUZ OLACAK SANIRSAM! Anlamsız savaşlardan arta kalan, yeni  bir  nesil kalırsa.  tabiiki .....Çare elimde olsa :''ben  tek başıma bir şeyler yapmaya hazırım''. ''Bunu ukalalık olsun ''diye demiyorum!Duyarlı ,düşünen bir birey olmanın sorumluluğundan uzaklaşamıyorum! Hepimize tavsiye ederim!.

Satırlarımı hüznün kıyısında ,umuda bir dakika kala sonlandırırken:EVLATLARIMIZI ,ÇOCUKLARIMIZI SEVELİM !BELKİ DE ÖNCE KENDİMİZİ SEVELİM SAYALIM Kİ:GELECEKTE KEŞKELERİMİZ ,NEDENLERİMİZ ?NİÇİNLERİMİZ ÇOK OLMASIN!!!!!

DUVARI NEM ,İNSANI GAM (KEDER) ÖLDÜRÜRKEN!İNSANI SEVGİ,İLGİ YAŞATIR!TOPLUM  VE  ÜLKEYİ  İSE : BİRLİK VE BERABERLİK  YAŞATIR !...VE SAĞLAM TEMELLERE  OTURAN BİRLİK VE BERABERLİĞİMİZİ HİÇKİMSE ASLA  YIKAMAZ YIKAMAZLAR   ,BÖLEMEZ  BÖLEMEZLER!...

BARIŞ VE SEVGİNİN ARTTIĞI YARINLARIMIZA!

SEVGİLERİMLE!

Ayşe ÖZLEVENT-KHA -İZMİR


Yorum Gönder

0 Yorumlar