REKLAM ALANI

Bir başarı öyküsü "EMİNE DİRİK" SANATTA RESAM.

Görüntünün olası içeriği: 5 kişi, iç mekan

İstanbul da yaşayan ressam Emine Dirik yaptığı resimler ile ödülleri topluyor ,,,

kendine has tekniği ile iki ayda üç defe birincilik ödülüne layık bulundu .

Daha önce Ocak ayı içinde İzmir de yılın en başarılı resamı oskarı alan Emine Dirik ,

mütevazi duruşu ile
hayran bırakıyor  sosyal medya üzerinden sayfasına yazdığı açıklamaları ruhunun temizliği ve latif davranışları ile resim yapmanın ötesinde insanca !
,Anadolu kadınının iyi bir temsilcisi olma özelliğini devam ettiriyor yağlı boya resimlerini 300 yıl dayanıklılık standart ı  ölçü  alarak  yapıyor sanat çalışmaları başarısını oğlum ve eşimin desteği ile uyuşturuyorum Aile huzurum iyi ve kaliteli resim yapmama sebep oluyor diye ekliyor AİLEM ile birlikte Evimi atölye gibi kulanıyorum genellik ile gece yaptığım resimlere yoğunlaşıyorum ve emek olmadan hiç bir zaman takdir de olmaz çalışarak başarılı olabilir herkes diye ekliyor KHA


 

Otomatik alternatif metin yok.
Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi ve yazıEmeği geçen herkese teşekkür ederim.halka açik olunca birinci geldi buna şaşırmadim.bu yuzden kapali gurup devam etmem gerekiyor.bazı arkadaşlarin gurupları herkese açik surekli benim onlara davetlerine neden hayir dediğimi anlamiş bulunuyorsunuz.beni mazur gorsunler.ya gold alsaydim.bu Bekir hocamizin itibarini sarsardi.yani resimden anlasalarda anlamasalarda taraf tutucaklar.buda benim itibarimi sarsar.vijdanli ve tarafsiz katilicaksam kapali gurup olucak.bu ilk ve son açik katilimimdir.duyurulur.tum sanat dostlarimi sevgi ve muhabbetle selamliyorum.

Bu özel ödülü çalişmamin alması günümuze renk kattı.ilkkez herkese açik yapildi etkinlik.daha doğrusu resimden anlamayanlarin da sanirim begeni gonderdiği bir arenada oldu.pek tercih etmedigim turde bir etkinlik turudur açik olmasi nedeniyle.gurup başkaninin adil ve tarafsiz yaklaşimlarina guvendiğimden bir kez de açik gurup ta olsun dedim.endişe sebebim yogun çevrem yuzunden adaletsiz bilen bilmeyen herkesin begenisi gelirse adalet bozulur haksizlik olur korkusuydu.sayfamdaki ismim Farkli oldugundan bunu onledik sanirim.bu etkinliğe emeği geçen tum arkadaşlara teşekkur ederim.genel anlamda akraba ve yakinlarimi ozellikle arkadaşliga almiyorum.sanat için.tarafsizlik ve adalet için.saygı sevgi ve selamlarim ile.Tum ödül alan arkadaşlarimi kutluyorum.elenenler olmuş.üzülmesinler.birdahaki sefere daha dikkatli ve titiz davransinlar.

Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi ve yazı


Yorum Gönder

0 Yorumlar