REKLAM ALANI

MUSTAFA TANER : Gel.!




sesini öğlene yakın
uyandığımda,açık
kalan penceremin
dar arlığından duy
dum.! Mutlu olmuÅŸ
tum,Hatmi çiçekleri
me sordum seni, hiç
oralı olmamışlardı.
Tel örgü misali,sineklik teli
ile kaplı pencere
min,arkasından yine uzaktan kuma
nda ile konuÅŸmuÅŸtu
uzaklardan sesini
duyurarak,Nar kuÅŸum
ve Cümlenin sonu
tamamlamadan,
Gel.!
uyku sarhoÅŸluÄŸu ile
açtığım radyodan,
insanı uyandıran bir uzun hava estir
miÅŸti. Yavuz KemertaÅŸ
sesi perde,perde yükseliyordu.!
/karmı yağmış,
Diyarbakırın düzüne./diye,ve
ekliyordu,oniki gelin sevdim.yine
gônlüm sendedir.
Eminem.Aman,
aman,Eminem.
yavruda güzel Eminem.,.onbeş
altın bozdurdum,
yavruda güzel
Eminem..! gecmiÅŸe
götürmüştü beni,bu
güzel türkü...
Camı kapatıp,üstüm
deki,yatak sıcaklığı
ile tekrar uyumak
istedim.ve cama par
makla,Gel.! Diye,
yazıp.sabah çayımı
ocaÄŸa koymuÅŸtum.
Umutlarıma,sıkıca
sarilmış,ipin ucunda
ki düğümü çözme
ye çalışıyordum,.
Güneş,şubatın sonun
da,yirmi derecenin
üstündeydi..Çalış plajı
ıssız.kumla oynayan
çocuklara ev sahipliği
yapıyordu..İngilizler
biralariyla,güneşe karşı keyif çatarken,Nar Kuşumun
sesi gittikçe uzaklaşi
yordu..Ortalik sakin
Mayis çicekleriyle yuva
zamanına kadar,geri
uçtu oniki adalara doğ
ru,Nar KuÅŸu.,
Gel.!
27.02.2017
MUSTAFA TANER-KHA.

FETHIYE

Yorum Gönder

0 Yorumlar