REKLAM ALANI

Dilek Sunel :Sancılı MABET

Sancılı MABET_______ İçinden içine konuşan kàbeme sustayım şimdi Kanlı gömlek giydim şu anda Mabedim ıslak Kavruk.. Bilinmeyen günahın izdüşümù mü bu...? Yoksa..súbyan huzurun hüsna makamından giyilen kefen mi...? yokluğuna var sayìlan miras yedi sezgilerim.. Ey súbhanallah...! Düşlerken düşünen cümlelerim cereyanda yine Ya medet (c.c) Ya kerim (c.c).. Çaresizliğin iffetinden yankı yapıyor kelimeler Zemheri ayazında şifani hüzùn şahdamarımda.. Islah-ı nefse làl oldum bakamıyorum Körolası şahdamarım Körolası saatler Kahrol felek.. Sancılı dilimle vebalime hissiyatime söz de geçmiyor Kaburgamın üzerinde , Hazan çiçeğim Kanıyor.. kanıyorr..şu üç günlük dünyada ah-u zare mi düştüm ben.. Yetiş...! kur-an-ı Azúmüşşan.. Kirpiklerim Düşlerim...yaa ya saçlarım Durun.. henüz elveda diyemem düşlere.. Vebalim yüklü olsa da cehennem çukurunda,durunn... Kanatlarımdan sustum durun.. Fatihaları sineme d\okundurup,us'uma takın tövbeleri Feryadım ecel..ey yaradan..! nar-ına yandığım seher vaktinin kızılında uyandır beni... Dilek Sunel -KHA

Yorum Gönder

0 Yorumlar