REKLAM ALANI

Selda AYRIK : Hayat diyorum

Hayat diyorum ,o kadar çok şey saklıyor ki ceplerinde kime ne zaman ne sunacak bilinmez, ,bazen çekilmez oluyor ,bazen sevilmez, bazen de bilinmez, yinede yaşamak güzel çoğu zaman kurduğumuz hayallerin yıkılmasının ardında hayra hayran oluyorum; ;ve diyorum ki alt üst olmuş bir hayata bile küsmemek gerekiyormuş uyarıyor bizi Şems tebrizi belki alt üst olmuş hayatının altı üstünden daha güzel olacaktır. .hayaller hayatlar bu olsa gerek ,ama artık sövmüyorum hiç bir şey için sadece sövercesine inatla gülümsüyorum küfredercesine;;kısacık yaşamda ne kadar ağlıyoruz diye baktığımda anliyorum ki insan yapısının % 20 si et, kemik, deri ,%30 duygu,,%50 si göz yaşı bu yüzden insanoğlu üzülürse . ağlıyor, sevinince ağlıyor ,hislerince ve hissedince ağlıyor ve belki vücudu bir önceki yaşam kalıntısından arındırıyor,,yineliyorum inanmayın hayat bizi kıskanıp kandıriyor.


Yorum Gönder

0 Yorumlar