REKLAM ALANI

Eski futbolcu hayattayken mezarını yaptırdı: Her gün gidip üzerine yatıyor

 

<p>Bursa'nın Orhangazi ilçesinde bir kişi ölümü hatırlamak için hayattayken kendi mezarını yaptırdı. Her gün gidip kendi mezarındaki çiçekleri sulayan yurttaş en az bir saat kendi mezarının üzerinde yatıp vakit geçiriyor. </p>

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde bir kişi ölümü hatırlamak için 

hayattayken kendi mezarını yaptırdı. Her gün gidip kendi 

mezarındaki çiçekleri sulayan yurttaş en az bir saat kendi mezarının

 üzerinde yatıp vakit geçiriyor. 

<p>Orhangazi’ye bağlı Narlıca Mahallesi'nde ikamet eden evli 3 çocuk babası <strong>eski futbolcu Ali Aytekin (67)</strong> hayattayken kendi mezarını yaptı. Elleriyle inşaa ettiği mezarının üzerine çiçekler eken Aytekin, her gün sulamaya gittiği mezarının üzerine uzanıp ölümü hatırlıyor. </p>

Orhangazi’ye bağlı Narlıca Mahallesi'nde ikamet eden evli 3 çocuk 

babası eski futbolcu Ali Aytekin (67) hayattayken kendi mezarını 

yaptı. Elleriyle inşaa ettiği mezarının üzerine çiçekler eken Aytekin, 

her gün sulamaya gittiği mezarının üzerine uzanıp ölümü hatırlıyor. 

<p>Amacının herkese ölümü hatırlatmak olduğunu belirten Ali Aytekin gözşayları içerisinde "<strong>Ölüm var, ölüm</strong>" derken, "Bir gün kabristana geldim kim zengin kim fakir anlamadım. Bir gün gelecek biz de bu kabire gireceğiz. Yerin üzerini değil altını düşünmek lazım, herkesin ölüm aklına gelsin, herkese örnek olsun diye kendi mezarımı yaptım" diye konuştu. </p>

Amacının herkese ölümü hatırlatmak olduğunu belirten Ali Aytekin

 gözşayları içerisinde "Ölüm var, ölüm" derken, "Bir gün kabristana 

geldim kim zengin kim fakir anlamadım. Bir gün gelecek biz de bu

 kabire gireceğiz. Yerin üzerini değil altını düşünmek lazım, herkesin 

ölüm aklına gelsin, herkese örnek olsun diye kendi mezarımı yaptım"

 diye konuştu. 

<p>Kendi mezarının başına tabela da koyan Ali Aytekin,<strong> 'Son durak. Mezarlığı ziyaret ettim. Kimin zengin kimin fakir olduğunu anlayamadım. Anladığım tek şey hepsi Fatiha bekliyor</strong>” yazdırdı. </p>

Kendi mezarının başına tabela da koyan Ali Aytekin, 'Son durak. 

Mezarlığı ziyaret ettim. Kimin zengin kimin fakir olduğunu 

anlayamadım. Anladığım tek şey hepsi Fatiha bekliyor” yazdırdı. 

<p><br data-mce-bogus="1"></p>

Yorum Gönder

0 Yorumlar