REKLAM ALANI

MUSTAFA TANER "Bir yaban lalesi büyüttüm kocaman yüreğimde..

Bu gece,Nisanın ılık esintisi
Likyanın kaya mezarlarına
bakan,
Fethiye kordon boyundaydım.
seni düşündüm.

Kayyum atadığın yaşamımla
alay edercesine,
sorgulayıp,üzdün beni.
ve
Hayal ettim.Gözleyeceğim
sensiz günleri..
Bir yaban lalesi büyüttüm
kocaman yüreğimde.
sen arayacaksın diye,
Ceylan gözlüm...
Neşem karanlığa siper olmuş
yüreğime,
Bir sahil lokantasında bedava
gitmesin,diye...
Masalar dolu,kahkahalar
genç kızlığını yaşıyordu,
yan masada.,
Gurbet,beni sorma kimse
duymasın.
ve
Bilmesin sensizliğimi..
Hadi kapat telefonu.
çok yazmasın,yüreğime.
Al.! kimlik numaramdan da,
araştır beni.
Ben emekli ve kiracıyım.
Haftada bir,pazar alışverisı,
Ayda bir,emekli maaşına
çıkarım.
Kim kaç yaşına girdi.?
bilmem.
Ama,
Ben bu gece hem özgürüm
hem, sensiz...
ve,
Çok çok mutluyuma
Ceylan gözlüm.,
06,04.2016
MUSTAFA TANER /KHA
Fethiye 


Yorum Gönder

0 Yorumlar