REKLAM ALANI

Baba Dostumuz Mehmet Allak'ın Amcası Hacı Adem Allak vefat etti.

Körfez ilçede geniş kesim tarafından tanınan  İl Genel Meclis üyesi ve Kotsiad Başkanı Mehmet Allak'ın Amcası Hacı Adem Allak vefat etti.
Körfez Fatih Mahallesi'nde ikamet eden 5 çocuk babası Hacı Adem Allak (84) geçirdiği beyin kanamasından
 Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 3 aydır tedavi görüyordu.  Akşam saatlerinde vefat  etti Hacı Adem Allak'ın cenazesi (Pazartesi) Fatih Mahallesi'nde Fatih camii'nde kılınan öğle namazına müteakip İlimtepe Asri mezarlığında toprağa verildi. Kocaeli KAYA NET GRUBU  olarak Merhuma Allah'tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı dileriz.



AĞRI İLİ Bezirhane köyünde tanınan bir aileni büyüğü ve kanaat önderi olan Hacı Adem ALAK AĞRI VE İZMİT DERİNCEDE İKAMET EDİYORDU İZMİTİN TANINAN SIMASI Mehmet Allak'ın Amcası Hacı ADEM benimde
Baba dan dostum Saygı DUYDUĞUM her FIRSATTA ziyaret ETTİĞİM saygıdeğer yardım sever bir İNSANDI BU HEPİMİZ İÇİN BÜYÜK KAYIP OLDU  OĞLU Ramazan Allak ile benim arama fark koymadan sevgisini hep ifade ederdi rabbim taksiratını AF EYLESİN MEKLANNI CENNET OLSUN TÜM AİLESİNE BAŞ SAĞLIĞI Diliyorum üzüntülerini yürekten PAYLAŞIYORUM
Zakir KAYA
 KNG YÖN KRL BAŞK..


Yorum Gönder

0 Yorumlar